title

title
deeply miss youu sayang :*

speechless

hello assalamualaikummmmmmmmm
heheeeee :)

okayyyy now tarikh 23 May 2014 , 3 days before im goin to Johor Matriculation Colleage (JMC) . actually im also got UPU , foundation of life science *acah2 foundation permulaan doktor lahhh* but kat UNIMAS sarawak . K , sumpah sedih sebab dapat jauh but its okayyyy im happy because dpt tmpt  lbih dekat . even berat hati nak tolak UNIMAS tpi jauh dari keluarga :( tak sanggup auchhhh .

so meh dengar isi hati insan bernama Nurkamalia nih :) 

to my family , 
terima kasih sebab selama ni sudi mendoakan dan memberi semangat yang tak putus2 sehingga lia dapat keputusan yg agak cemerlang and now melangkah ke tempat baru untuk memulakan langkah dalam mencorak masa hadapan yang cerah . especially my lovely parents . thank you so much for all sacrifice that you were done for me . theres nothing that i can do to repay all things that you done for me . thank youu :)
 
to my teachers ,
terima kasih atas jasa cikgu2 yang tak putus2 mendidik saya sehingga sekarang . Jasa anda tiada taranya , tiada tandingannya . terima kasih cikgu ! 

to melalut,
hai guyss , thank you so much for being my friend eventhough our friendship not more than a year but it feels like we already friend for a many years :) thank you kekadang melayan otak aku ting tong . dan ahli melalut yg classmates tu thanks sesangat sbb sudi nk beri tunjuk ajar dan memberi kerjasama for study group even aku je yang tukang marah sbb korg lbih byk membebel daripada belajar . haha sory gengg :) but apepunn kite kawan sampai bila bila tawwwwwwwww promise k promisse . love you allll 

to SuperF120 Family ,
hello kakak2 adik2 semua . trima kasih atas segala doa dan sokongan yang tak putus2 korang berikan kat liya . even kite tak pernah jumpe tapi bab story morry ni kite mengalahkan siblings but kite semua mmg family forever here and after in shaa Allah :) seriously bersyukur dipertemukan korang yang sangat sporting caring and semua lah . love youu love youuu .

to my lovely friends Alia and amira ,
i dunno what can i said but seriously korang kawan yang selalu support me and make me happy whatever i have going through . korang lah kawan , korang lah sahabat dunia akhirat sampai my parent pun sayang korang berdua . bila jumpa korang lah aku tahu erti sahabat sebenar sebab korang lah sahabat aku smpai bila2. walaupun kite xpernah satu kelas but ape punn aku buat korg yg akan menjadi keutamaan aku , sayang korang sangat2 . *mira alia aku type sambil nangis ni * 

to my good friends ,
thank you for everything , you guys make me feel that im the best in the world . and seriously rite now im speechless . i love youu guys :)

kepada semua yang banyak berjasa . Hanya Allah saja dapat membalas :)

to all that know me ,
terima kasih pada kawan dan semua yang mengenali sama ade baik atau nakal, baik tu terima kasih kerana sudi berkawan dan tolong antara satu sama lain . yang nakal tu terima kasih sebab dah buat aku jadi lebih kuat untuk tempuh segala tomahan or whatever korang cakap pasal aku sama ada depan or belakang . 


okay dah siapp dah kata hati hahahaha banyak nya membebel . sorry ^^

so jom nak anta gambar semuaaaa oranggg :)  











Sincerely ,
Nurkamalia Kamilan

No comments:

Post a Comment