title

title
deeply miss youu sayang :*

SPM resulttttttt !

Hello assalamualaikummm . lama dahh x bukak bl2pu
r ni kann hehehehe ;)

so ni dah 30 march . sorry im late . haha late for 10 days . hah result keluar 20 march . hehe . so cerita mase ambik result haritu lah yerrr . okayy we start now
haaha tetiba jadi rabbit pulak hahaha . okay now aku critaa okayy .
a day before ambik result aku dh xboleh mkn. mkn sikt jer haishh perut xpayah cakap lah . sakit gila uhuhuhu . mlm tu semua dok sibuk cerita pasl hari esoknya . gila boleh tak . aku risauu tahap asdfghjkl . okay then tido . mlm pun xley tido semenanya sebab risau . aku rs aku tido kol 2 . hahha okay esok kena gi awal sbb cgu nk bg taklimat nk masuk U .



hahaha smpi skolah smua berpeluk haa rindu lame xjmpe hehe . then dudk dlm dwan . haha sumpah takut . then dh hbis taklimat aku dn sabrina pun ber selfie
hahah . xnk tunjk gmbr lah hahaha . okay thennn


YDP PIBG bg kata alu aluan . then pengetua pulak . pastu pengumuman result . then die sebut bebrapa nama pastu nme aku . alhamdulillah dpat 6A . dan suatu yang x sangka BI aku dapat A . hehehe . alhamdulillah .

then cikgu BI cari . die peluk aku puas2 . hehe . sbb selama ni aku selalu dpt C heh . so meh nk betau kwn2 aku yg dpt result okay.

syaiful 6A . Miqi 6A . Kamal 7A . Sabrina 9A . dan ramai lagi .


and ini result aku

Bm - A+
BI - A-
Mm - A +
Sj - A
Pi - A -
Mt - A
Km - B +
Fz - B
Bio - C +


the end . hahaha ok bye

Nurkamalia Aliya 

No comments:

Post a Comment