title

title
deeply miss youu sayang :*

...

Assalamualaikum . Salam Sejahtera . haii hehe . dah lama sangat tak bersua kat blogger ni kan . rindu serindu rindunyaa . hee . okayy tonight i xnk share byk gmbr . just a piece or two lalaa dunno .

i just can speechless with the topic . because i'll tell what in my heart . ahh banyak sangat yang terbuku di hati . i dunno did i must laugh or cry or whatt .. hmm . but seriously hati aku ni mcm2 . Ya Allah hmm . 

bila nak cari kerja mcm2 pulak halangan . Last week aku gi kelas kpp mungkin lepas ni busy ambik lesen . serious nk kerja but hmm .... now entah lahh yg penting aku rase sikit2 nak marah . entah cepat sensitif . haha mcm org tua pulakk . kikiki


about dia pulak entah lahh die x masuk sekolah lagi tapi die asik busy dgn futsal rugby trainning . aku rase tersisih pulakk . entah lahh aku ni . haishhh feninggg . aku pun kadang2 mcm ragu2 dgn die , tp xsalah kalau aku rase mcm tu sbb dlm perhubungan xboleh percaya sangat . haha terasa macam jahat pulak kann kakaka xD 

now tgh gila cerita Ariana Rose . Actually gila kat Tengku Adam Kamil . bila baik . ohmyygee handsomee haha . jap japp 



handsome tak handsome lahh kan. hehe tapi dia bukan islam . but its okay i hope one day moga hati dia terbuka untuk terima agama islam . Aamiin . 


aku dah tak tahu nk cite apee . hmm InsyaAllah ade mase aku tulis lagi . Good night :)

No comments:

Post a Comment