title

title
deeply miss youu sayang :*

posting again ?

Hello Assalamualaikum . hyee hyee ! haaa asek aku je posting . haha :) dah terlebih rajin akibat background , dan seangkatan dengan nya semua dah tukar , well rajin tahap ape tak tahu lahh akuu :)


so korang perasan tak aku dah tukar lagu . like usually aku guna lagu my fvaorite group forteen tapi ada satu speciality di blog aku , korang boleh dengar forteen cover lagu harus terpisah . limited taw aku rembat dari soundcloud.com Arif Ameereais Azhar punya haha . "Rembat paling pentingg" nampak di situhh aku memang menggodeh internet ni 24 jam . Padahal trial just only a month within Raya . tolak raya tinggal 3 minggu . ehh aku boleh pulak memain nihh :3 Macm dah teror je tak belajar . terok tak aku ? 


okey gambar memang tiada kena mengena dengan segala apa yang aku tulis . errr :3   emm btw , aku bukan sahaja tukar background blogger tetapi background twitter . Aku tukar gambar jejaka handsome , kacak *eh bukan sama ke ?* , comel dan yang membuatkan aku senyum setiap kali bukak twitter =B



hahahaha , so if rasa nak follow aku , just cari @nurkamaliaaaa . kalau sudi lahhh kan . tawu lahh kite ni bukannya hot pon . *errr ayat yg seriously meluat . am I right ? haha *
okay korang pelik kenapa twithandle aku panjang . right ? cepat angguk cepat ! haha =D okayy macam ni cerita nyaa....


jeng jeng jeng . haha . buat suspen je . xdelahh at first aku guna nama "Aliya Lufias" then tweet dekat Ariz Forteen a.k.a Ariz Lufias . borrow nama abang omeeyy iteww tuwhh . haha . then die follow kite . kite tak sangka ponn . haha :') then at same time , saya menganggotai #SF Family or SuperF120 family yang memang hot time tu semua hard fan abang fizo tukar . then abang fizo pon dh letak . so dgn rasa tanggungjawab dan bukti akan sokongan saya terhadap beliau *pehh ayat karangan nihh* haha okay so aku letak lahh #SuperF120 . then xcukup ruang tu pasal twithandle aku xde space sikit pon . aku masih guna nama "Lufias" sebagai tanda penghargaan dan terima kasih kepada abang Ariz bahawasanya beliau dh follow aku =D 


okay die comel sangat . sekali pandang macam edward cullen pulak . wink wink . Edward versi Malaysia lahh :) MasyaAllah panjang jugak cerita just about "twithandle" jerk . bila baca balik okay ayat merepek . okay now focus about background twitter . comel belaka kan mereka ? haii sabar jelahh . kenapa aku tak comel macam mereka ? ehh ape ni . dosa lah cakap mcm tuh :)) 

*oh ya lupa nak cerita , haritu Mr. Z call time tuh tgh on twitter . then terlepas panggil dia lufias . nak tahu reaksi dia ? dia cakap " you , I call you bukan nak fokus . I penat2 cari time free nak call you , you boleh pulak salah panggil nama I ? Fineee . " *putus talian * terperanjat . tak pasal2 kena pujuk . first time dia marah . sebelum ni dia tak jealous or ape ponn :(*

olrite so jan handphone saya dah menujukkan tepat satu pagi . esok ade kelas dari 8 pagi smpi 2 ptg . then ahad pun same . esok nak gi angsana mane tawu jumpa adi putra wink wink :) so goodnight :)

Sincerely ,
Nurkamalia Lufias :)
strong girl because of Mr Z :*

No comments:

Post a Comment