title

title
deeply miss youu sayang :*

Dugaan cabaran dan seangkatan dengannya =D

Hey Asslamualaikum to all =D hihi

 so how korang sihat ke tidak ?? eh eh aku lupa something nak cerita . still remember that i wrote about pen. ketua pengawas ? haaa hot storyy okayy . I don't know how tetiba my teacher redzuan said that i'm the one who be the head perfect . oh my !!! aku ingat Zulfadhli . haishhhh :/


and now i want to talk about kesusahan aku dalam form 5 ni . Lagi-lagi bila dilantik sebagai ketua pengawas . Well jadi ketua pengawas , mesti ade yang tak suka and bla bla bla . yang aku pelik , kalau xpuas hati perlu ke babit kan insan seperti Fizo Omar dalam kancah kekeliruan ini ? tolong lah . jangan babitkan orang lain okayy ? tu belum bila budak perempuan yang aku tegur sebab buat kesalahan, then buat muka . Pak ahh kang tak tegur cikgu cakap aku xbuat kerja . nampak di situ . Jawatan ni menambahkan bilangan haters aku sebenarnya . Termasukah talam dua muka , depan aku baik , belakang aku macam asdfghjkl :3 

 

so , bila fikir nak putus asa , sedih sampai bila kan ? teruskan hidup dan act seperti tiada apa yang berlaku . hmm baru aku rasa kehidupan sebenar * cewahh ayatt* tapi aku patut bersyukur sebab semua ni ade hikmah . bak kate kawan aku "Allah kasi ujian , kita kena bersyukur dan hadapinya dengan tenang " so okayy bila fikir betul lah kan ? itu bermaksud Allah sayangkan kita :)) 


so , now aku sabar dan moga setiap kesabaran aku diberi suatu ganjaran yang tidak terfikir dek akal . InsyaAllah . Yang penting yakin dengan kekuasaan-Nya :)


okey , aku bukan sahaja minat GILEWW kat WAN HAFIZOL but . these guys yang buat aku gila since berapa bulan ni . sumpahh . si Aisyah pon dahh gila FORTEEN ahh ahh =DDD okayyy haha ! lagi gila bila Ariz Lufias tu ( 2 dari kiri ) dah follow twitter aku . OMG ! screaminggggg okay :) haha okay control please kamalia ;)  btw , korang tengok cerita Sebenarnya Saya Isteri Dia tak ? sumpahhh aku minat cerita tu . minat gila ! aku actually xdelah minat gila kt Izzue Islam tapi aku suka kat Firash Arshad, padahal Izzue yang berlakon tapi serious aku suka Firash bukan Izzue . boleh tak gituh ??

aku minat yangg ni <3 div="" firashhh="" my="" oh="">


tapi x berapa minat dia di luar . haha . Minat dia as Forteen je wink wink *.*

okayy stop it about Sebenarnya Saya Isteri Dia okay ? :)

* their song always made my day :)* thanks forteen , always make me smile ;)

okay now nak cerita pasal #SuperF120 Family pulak :) family baru yang baru saya kenal tapi semua baik sangat . mereka terdiri daripada Along , achik , andak ,syanim, usu , wawa , miey dan ramai lagi . seriously ramai .. dan mereka sangat sporting . Kami like adik beradik walaupon xpernah jumpa , dan yang pasti kami ade persamaan iaitu kami akan sokong  abang kesayangan kami, abang Fizo Omar sampai bila-bila .. that is :)



yeahhh we are #SF family . hihihi :) btw saya nak ucapkan selamat menjalani ibadah puasa dan moga Allah melimpahkan rahmat dan keberkatan di bulan yang mulia ini :) 


Alhamdulillah Allah panjangkan umur kita untuk kita melangkah di bulan yang penuh barakah ini :')

so cukup di sini saja saya update . thanks for visiting this site :) Assalamualaikum :*



No comments:

Post a Comment