title

title
deeply miss youu sayang :*

13 July :')

Hello Assalamualaikum , haaa aku posting lagi . Insan yang bernama kamalia ni kalau dh rajin , rajin sgt . Macam ni lahh :3


haaa , then tadi aku ade kelas dekat dewan masjid jamek BBU . dari 8 pagi sampai kol 2.30 ptg . so semalam aku nampak iklan yang adi putra dtg angsana . so aku ckp dengan mama aku nk pegi nak jumpe dieorang . yang peliknya mama cakap ok , xdelah ckp "nnti ramai org" "puasalah , panas , xpayah lah " tiada respon negatif but positif . hah aku happy ! so then sharp 2.30 ptg I kluar dri masjid parent dh tunggu . then mase sampai tuh artis belum sampai . after half an hour artis sampai nak bas . mse turun aku nampak Aiman je sebab dia tinggi . yang lain kurang ketinggian =DD

then tunggu dieorg gerak pegi booth .aku pegi tmpt bubur ade Aiman . bila aku sampai depan bubur habis . Tragis gila . haha nasib baik before artis datang aku and mom dah ambik dulu . huhu so ade bekalan untuk berbuka Alhamdulillah . 

yang paling tragis sekali bila semua gambar yang aku ambil tidak menjadi . semua gelap and all . ade lahh yang okay sikit . then yang tak boleh blaa bila nelydia senrose lalu sebelah aku , aku x sape or ambik gambar . bengong kan ? haha =D

so ini gambar crop yang aku ambil . akuu crop akibat cahaya yang :3 memang tadi lightning handphone, persekitaran semua x berapa okay . tapi bersyukur at least handphone tak maampus =DDD


ni lahh , yang part paling best bila dapat berinteraksi dengan Aiman Hakim time beli air , dia cakaap " Dik ni cukup tak ? " pehh aku senyum je just angguk . time tu gemuruh sebab mase tu mmg serious mulut terkunci . haha . =DD comeeel nya dia , plus tinggi . tapi macam mana pun Adi Putra handsome okayy cume xbrape bertuah sgt bila xbyk kali jumpa . Asal jumpa je jumpa Aiman . haha =D untung lah isteri dia dapat husband hansome =DD

okay then dh jumpa semua aku pun balik lahh . lainlah ade forteen ke , fizo omar ke , lame aku tunggu di situ kan . okay cukup pasal tu :) 
 then I got wish from Ariz Forteen a.k.a Ariz Lufias . weeee happynyaa =D


hahaa comel ? abang Ariz lagi comeeeeeel :*


now nak cerita sikit ni .. about trial :333




aku bukak facebook sebab nak upload gambar tadi tulahh nak bagii mak su aku jealous jumpa adi putra . hari tu dia jealous kan aku jumpa afiq muiz . hah , then aku terbaca yang Royal Military College or Maktab Tentera Diraja akan menghadapi peperiksaan percubaan pada minggu hadapan . cepat gila kan ? pehhhh :/


okayy so kepada pelajar-pelajar Maktab tersebut terutama rakan-rakan yang dikenali , Wan Hanif Shafuan , Alif Azri dan Isqandar Zulqarnain , goodluck and all the best . May Allah help you when you need it :) Semoga dapat keputusan yang cemerlang :) 


so itu je , malam ni nakk tidur awal esok ade kelas lagi sampai pukol 2.30 then tusyen from 3 until 5 pm gosh penatnya ,, dah lah tadi malam tido pukol 2 :( nak sahur lagi . mata boleh rabak macam hantu :3 

Goodnight , sweetdream ,
Nurkamalia Lufias

No comments:

Post a Comment