title

title
deeply miss youu sayang :*

Nurkamalia insan yang dicipta :)

Hey Assalamualaikum ,

sekali lagi aku menyibuk di home blogger korang kan ?  haha aku rasa stress kepenatan so ini lah cara aku ekspersi kan semua kepenatan dan ke-stress-an aku . haha :) so straight to the point :)


Hola , I'm Nurkamalia Binti Kamilan
For the short kamalia . 
but officially name in #SF family is Liya :)
now i'm still schooling at 
Sekolah Menengah Kebangsaan Bandar Baru UDA and 
I was appointed as Head Prefect this year .
hmmm can i speak malay , haha . saya orang melayu lahh . okayy 
saya seorang yang serious dn tak suka main-main . 
bila saya main-main okayy saya memang happy-go-lucky , 
kalau dah ketawa memang gelak besar punyaa lahh . hahaha =D 
Saya tak suka orang talam dua muka , depan saya baik tapi belakang cakap lain, mintak maaf saya cakap , saya tak mudah nak memaafkan orang yang buat hati saya terluka, walaupun saya kelihatan okay tapi tidak di hati . bukan berdendam tapi sakit di hati tidak mudah nak hilang :) 
Tapi saya sangat bersyukur , dikurniakan ibu bapa yang sangat sayang saya , sentiasa mendoakan kebaikan saya , yang sentiasa ingin melihat saya bahagia . Tidak lupa  keluarga saya yang memahami .
 saya bersyukur dikurniakan kawan baik yang sangat memahami , 
dan saya bersyukur dikurniakan seorang insan yang sangat-sangat memahami . Kawan yang ada di kala saya susah , yang sentiasa memberi kata-kata semangat . Terima kasih kawan , sampai sekarang saya belum jumpa pengganti awak sejak awak dah pindah jauh ni kan :) tapi saya harap awak akan jadi kawan saya sampai bila-bila . 
Dan saya sangat-sangat bersyukur dikurniakan seorang insan istimewa . Sejak 19 September 2012 hidup saya lebih bermakna dengan kehadiran awak . Terima kasih sebab sudi terima saya dalam kehidupan awak . Walaupun awak sibuk , awak tetap jaga hati saya . haha yang penting selama 10 bulan sama awak , ada satu benda yang awak buat saya senyum , tak payah cakap lahh . heeee . 
saya pun bersyukur di kenalkan dengan Family #SF or SuperF120 , they so understanding me . and abang Fizo Omar yang care pasal kiteorang . Di samping itu , saya juga dapat berkenalan dengan Ariz Forteen . dia selalu ceriakan hari-hari saya . thanks abang berdua !  
Saya rasa bahagia dengan kehadiran mereka yang membuatkan hari-hari saya sempurna. Tapi saya berharap manusia yang tak pernah puas hati dengan saya , yang ada rasa dengki dekat saya , tolong lahh jangan rosakkan hari-hari saya . Saya tidak pernah ganggu anda , dan anda jangan ganggu saya . Saya ingin bahagia di samping mereka , yang sentiasa buat saya happy dan saya harap anda jangan musnahkannya . 
Dan saya berharap , manusia di sekeliling saya hormati saya sebagai seorang hamba Allah . saya juga ada perasaan , mungkin saya boleh sabar tapi saya bukan Nabi yang boleh menerima apa yang anda buat . Cuma satu , saya tak akan marah , maki , caci orang- orang yang sentiasa tak puas hati dan mengutuk saya dan sebagainya , tetapi saya berdoa agar korang semua di beri petunjuk agar berubah dan menghormati sesama manusia , dan saya berdoa , sekiranya ada yang bercakap buruk di belakang saya dan sebagainya , saya serahkan kepada Allah untuk dia mendapat balasan dengan apa yang dah di buat :) 



Itu sahaja untuk hari ini . Saya mintak maaf atas semua yang saya tulis di atas.
Saya perlu untuk cakap semua ni untuk saya luahkan perasaan, sorry :) 


Sincere,
Nurkamalia :) 
Mrs Z

No comments:

Post a Comment