title

title
deeply miss youu sayang :*

posting posting postingggggggg ....







heyyy Assalamualaikummm :)

tahu tak this week aku agak baik bersopan dan sebagainyaa sebab dapat disiplin kan diri from tweeting 24 hours and successfully completed my homework yeayy haha kalau tak aku je lahh asik tak siap homework , teruk kann Ketua Pengawas macam aku ni ?


okay then this week byk spent time dengan "Buku" not him . dia sibuk terawihh semua . so xsempat nk text , katanya . ape-ape lahh dearrr :) then this week banyak mimpi orang yang aku rindu . cehh rindu, geli pulaaa nak type yeahh . 

okay so on , actually aku update blog ni dh terlelap . pnenat then tadi malam I tido lambat sebab tunggu tepat 12.00 am untuk wish birthday dear abang fizo omar 

Happy birthday to youu , hapyy birthday to youu , happy birthday to you abangg fizo . happy birthday to you =) Allah selamatkan kamu , Allah selamatkan kamu ... Allah selamatkan kamu.. Allah selamatkan Wan Hafizol Wan Omar . Allah selamatkan kamu... ! and nak bagi korang tengok isi hati insan bernama fizo omar .


Aaamiin saya doakan terbaik untuk abanggg , moga panjang umur murah rezeki dan dicepatkan Jodoh . dan semoga bahagia di samping keluarga :)) We SuperF120 family always support and love youu :* and now nak tunjuk beberapa gambar yang SuperF120  family edit untuk abang :)

Embedded image permalink
This is from Azreen Syanim :)



from Nazirah :)


and this is from me :)

tapi abang tak retweet my tweet ade gambar ni , tapi xpelahh , byk sgt yg wish dia . saya faham yang penting doa saya untuk abang rite ? hihi . tapi seronok tadi malam hash tag ramai2 sampai sahur trending . well done #Superf120 Family . Love you alll !! :* Xoxo 


okayy itu sahaja untuk hari ini . ikut hati nak type tapi mata tidak mengizinkan . maklumlahh bulan puasa . mengantuk jatuh nombor satu punca tak study :3 *aku ni jahat lahh salahkan puasa pulak mengantuk , sendiri yang tidur lambat :3* 

so esok pon I sekolah better I tidur . Goodnight All. May Allah Bless you Aamiin :)

Love,
Nurkamalia
Mrs Z :)


No comments:

Post a Comment