title

title
deeply miss youu sayang :*

Happy New Year ^^


heyyy semua Assalamualaikum =) *now playing Sudah Cukup Sudah ahaksss *

Zara : sorry daddy , dalam gambar ni Zara lagi comel dari daddy . 

HAHA. conversation yang diada-adakan semata-mata . comelnyaa Zara :* okayy semuaa Hapyy New Year semua :* :* Aku happy sangat on my birthday semalam . bak kata mira the best birthday ever XD 


Mira thank you so much . Me Love you till end Muah :* heheh XD btw terima kasih lagi sekali kepada Mira dan Alia kerana happy kan aku XD


thank you guys . heheh . okay aku nak post wish2 yang dihantar oleh kawan aku . heheh
Thanks Shafuan =D

Thanks Piee =)

Thanks Iman =)

Thanks Afiqah =)

Thanks Syanim =D

Thanks Yaya =D

Thanks Nadhirah =D

but the most make me like to scream , crying because i'm too happy because abang Fizo Omar wish my birthday :*

seee XD XD XD XD


okayy happy sangat . korang tawu takkk happy gila . happpy happy happy *okey mengarut lebih*  okey then ada lagi satu statement buat aku sakit jantung 

sabar je sehhh , kalau lahh orang perasan , mesti dia fikir bukan2 . heyy si Amalina berjaya buat jantung aku luruh . huu semangat . mana ada angau . kawan kot

dan tujuan utama post ni ialah to wish  Happy New year to all of youu =DD


 aku dah sent kat wall fb member baik aku and ada satu reply yg patut di letak di sini

atau mudah difahaminyaa , Berusaha , berdoa dan bertawakal =) that is . Budak MTD bila dah cakap memang semua ternganga . lol :3 Good Luck SPM ! hah


okayy that is for batch 96 . Dup dap dup dap =)

okay last thanks for reading and goodluck in 2013  XD XD XD


Sincerly :
Nurkamalia Kamilan :)








No comments:

Post a Comment