title

title
deeply miss youu sayang :*

Please !

Assalamualaikum ,

hai semua . sihat ? sakit ? jangan lupa makan ubat okeyy ^^ hihihi . saya ? baru baik demam .badan letih sangat . faham jelah kan nak SPM . dush2 . Kamalia , can you stop mention about SPM . make me scared . wkwkwkwkw >,< 


muka aku macm orang sakit . mata lebam sebab tak cukup tidur .huh~ then ingat tak azam aku ~

haha . tercapai lah kot . act tak nak pun . tapi padan muka tamak . at last tangan kaki mcm tak cukup :( haha ! tapi bersyukur lah apa yang Allah beri kan3 ? hihihik =DD antara jawatan yang aku sandang 
  • Naib Pengerusi Lembaga Pengawas SMK Bandar Baru UDA
  • Setiausaha Persatuan Bulan Sabit Merah
  • Bendahari Perwira (rumah hijau)
  • AJK Koir 
tu jelah . haha tak banyak pon . =D arituh aku apply untk jadi AJK Bitara , tak tahulah dapt ke tak ~ hihik . then hari2 balik lambat . padahak belum start mentor mentee , ibnu sina kelas tambahan sekolah . pehhh pehh . Ya Allah larat kah aku ? Bagi lah kekuatan untuk aku :) okeyy homework jangan cakap ahh ~ hah ! lepas tuh kan aku tak suka orang sibuk pasal aku punya posting kat facebook and twitter . salah ke aku nak post pasal artis yang aku minat , aku contohi . daripada korang dok sibuk maki hamun , heee~ korang nak mention2 FOAZ tu ape kes ~ tak payah sibuk hal orang boleh tak . FOAZ is stand for Fizo Omar Aidil Zafuan . Puas hati ?!!!? haishhh

okey dah malas nak mention lagi . menyakitkan hati je . suka hati aku nak post ape  parent, family , bf aku xpernah heran aku nak post pasal apa , aslkan tak menykitkan hati orang . urghhh. tak kacau korang pun , kalau rasa xsuke muka aku kt TL dipersilakan unfollow aku . terima kasih ! 

okeyy . now just nak post gambar2 terbaru . enjoy :)





okay that's all . tak sempat nak cari byk2 gambar =D

 btw , dear boyfiee .
* Happy anny for us :* lusa kan ? tak yah cakap banyak2 lah . bila2 kita calling-2 okay =)*
okay that's all,
take care. 

No comments:

Post a Comment