title

title
deeply miss youu sayang :*

I Wish !

Assalamualaikum semua . hai hai ! *ehh aku nak mengarut nak jiwang semua nihh take note ya*




haha , tak do maknonyo nak update jiwang karat nihh ! pleaselahh . tak do kerjo jo . haihh :3 haha esok bornday aku ke 16 ! heheh . arituh si dia awal2 dh wish sbb dia kate xde present so nk wish awal2 . xsilap bulan october kot . haha . aku faham lahh dia kan sekolah lagi tak kan nak kasi aku present kan ? heheh . don't worry kite faham lah awokk XD


okeyy tadi aku beriya ajak mak aku keluar semata-mata nak jumpa abang Kamal Adli but !!!!!! dia dah balik . okayy sedih sangat !! then aku jalan2 , masuk kedai beg . then abah dekat . he say's "pilih lah satu abah belikan , hadiah kedua untk birthday , selain buku arituh " haha . yeayyy seronoknya . aku punyalah kira2 duit taku lari budjet nak beli jam , purse untuk sekolah . nk beli baju untk melawa and hand beg . yeayy abah belikan hand beg . selamat XD


thank you abah ! love you *kisses* okayy mom dah belanja makan . okay then . about 2013 . haihh serious talk . dulu aku tak nak masuk 2012 lagi nak masuk 2013 . huhhh seram . but hidup perlu diteruskan right ? okayyy . now aku akan pegang kate nih 

*jangan tanya mana jumpa * 

okay , benda nih make sure aku print nnti aku letak kat beg . its so inspire me XD heheh . okayy I wish 2013 will be :

  • the best Senior Year *mcm high school musical tuhh*
  • dapat result great ! 
  • dapat naik pentas terima Anugerah *hmm*
  • dpt pegang byk jawatan *nmpk sgt tamak*
  • Focus belajar . nak SPM !
  • paling penting kurang ber-tweet ! 
tu je kot . yang hmmmm entah lahh . heheh . 


okeyy nanti ade idea aku update lagii okayy ^^ 


Superman handsome ? much much much much Handsome <3 p="p">

Assalamualaikum :)





No comments:

Post a Comment