title

title
deeply miss youu sayang :*

ape itu PMR ? o.O

Assalamualaikum semua :)

haha . okay kepada 97's batch goodluck esok. tarikh paling seram dalam dunia. to uncle zizi and my cousin Fazira and not forget warga SMKBBU and member baru Syanim . goodluck esok . hoho . mesti dupdap XD 


okayy aku teringat last year amek result . okay aku crite balik perjalanan hari ~  okay hari selasa 27 DIS 2011 . mase malam tuh aku masih boleh tidur dgn nyenyak walaupon kt fb semua dh wish goodluck segala. aku masih cool *cool sangat b4 seminggu result kuar aku dh demam dulu * okayy tu belom sepupu aku kenakan lagi . haha tapi aku masih cool ~ XD mase pagi tuh aku gosok baju sekolah . then sarapan dgn mom and kazen aku . pas tu kazen aku gi keja. haha. mas tuhh mak aku ckp . " Dik , adik agak dapat brape ?" then aku jawab "entah , 3 atau 4a je kot " hah , nmpk tak , aku mcm xheran result aku . yelahh trial dpt 1A je kot ~ lol --' 

 
then bila dari jauh nmpk sekolah time tu baru rasa dup dap. hah ~ bila dah nampak dewan PIBG yg besa tuh . jgn ckp semua rasa. nak termuntah pon ade , pening pon ade. haha . nervous jugak . then mak aku kt blkg aku msok dewan dulu . masuk2 je nmpk si Fadhil . die just senyum , bila aku nk tnye dia lari . haha . fun ~ then aku suruh mak aku dudk kt kerusi yg disediakan. then aku jalan depan lagi , nampak my buddies Wan Hanif tengah nangis . dalam hati *nangis gembira tuh , confirm 8A * . haha . then aku toleh sebelah kanan nmpk Alia . aku terus peluk dia . then die bg tgok result dia. pas tu aku amek result ~ mase sampai tuh . cukgu tanya . Angka Giliran ? okayy aku bagi lah . *aku igt lagi JB126K010* pas tuhh bila tengok je Result ~ aku senyum dan terperanjat . 6A ? aku langsung xsangka aku dpt 6 . *sbb aku mmg main2* aku teros lari bg result kt mom tnpe ckp ape2 . ps tu teros cri Alia . then Alia peluk aku , die yg nangis *pelik* die ckp die bangga ade kawan mcm aku . okay Alhamdulillah . pas tu naim , syarafi n luqman hakim semua jumpe aku ckp congratz . huhu . aku memg xsangka yg naim , syarafi and luqman dpt kputusan yg jauh lbih baik dri kputusan trial . Alhamdulillah . dieorg brtiga tu member belajar aku dlm kelas . semua senyum dpt result . Alhamdulillah berkat usaha kami XD

okay then aku cri jugak member lain. xjumpe . pas tu terpandang Wan Hanif. nak dtg dekat ade mom and sis die . okau cukup malu kayy . aku just tnye dri jauh *enth dia dengar ke tak* aku tnye " dpat 8A kan ?" die angguk . then aku ckp congrtaz . okay sure die xpham die just senyum , haha . then aku cari si Fadhil yg dh hilg tdi . aku nmpk tros kejar die. haha . then bila dh tnye result die kiterog ambik majalah . hah , mak aku sibuk angkt call org tnye result . okay then dh lepak jap dgn Alia then aku balik . mase balik mom suruh beli buku sbb mom suruh stay Uda. padahal aku dpt tawarn teknik perdagangan and teknik jb . pas tu jumpe cgu sejarah die peluk cium aku say congratz , time tuh aku nangis . Serious malu sbb aku bru perasan Wan Hanif and Daus ade kt situh . cepat aku lap air mata ~ haha . okay end cerite , kalau nk cite smpi esok xhabis ~


haha panjang nya cerita aku ~ haha . xpelah sekali sekala . btw , semalam aku kemas robok buku then aku jumpe 

pelik . how can tag meja Wan Hanif pada aku ? serious pelik . mase trial bilik jauh ~ hah . to Wan Hanif , idk how these thing ade pada kamalia . nak pulang ke tak ? haha nk jumpe pon susah . just forget about it . i will save these thing , nnti one day kamalia bg balik * kalau hilang ? entahh --' * but memang pelik mcmane boleh ade ? haha . yang aku punya dh hilang org lain ade pada aku ~ haha 

whatever lah Wan ~ okayy now aku tengah layan si gila luqman nihh 

aku tak tawu kenapa dia nih gila hari nih . aku memang nak je pelempang dia nihh . Muka innocent siot. tawu nak sakat aku jeww.. mcm aku adik dia *dia xhabis2 ckp aku dgn dia adik beradik , hah xde kena mengena okayy * hah~ elak je kau ni kawan aku kalau tak . dush ~ au cmpak je kau kt laut ~ Lalalala 

cinderella aku nih , dh lame menyepi di twitter . kenapa wahai Amira Faqihah . Miss you :* . bila lak kem nk bg bju mira ehh ? i wish can wear it same-same with you before mira msuk asrama nnti :( please on your twitter :( damn miss you babe :)  
okay cukup panjang . boleh juling mata :)
Sincerely:
Nurkamalia Kamilan


No comments:

Post a Comment