title

title
deeply miss youu sayang :*

BorinG

Assalamualaikum , XD

korang tawu tak ape aku buat tadi ni ? haha . aku dah kebosanan yang teramat . kat twitter xde sape yg sudi mention aku . tehn bila tgok background twitter gmbr Aidil . faham jelah susah gila nak carik gmbr dia. semalam aku stalker habis-habisan , haram satu pon xde yg okeyy . then tadi aku stalker habis punya habis ! haha . dah lah dia ni ade kembar ! susah nak bezakan boleh takk ? haha jap kay

bayangkan , muka sama wehh . dah lah kt fb dieorg ni tag salah . kay sape pandai teka mane Aidil ? haha . aku memang reti beza dieorg berdua sbb aku dh minat die since 2007 . okay cukup lame kay XP haha. kt fb tag yg kanan aidil . but sebenarnya sebelah kiri lahh. haha . XP tawu tak aku susah gila nak cari gmbr die sorg . ade tu mmg ade tpi cume 2, 3 je. tu pon atas padang . haha . Aidil dan padang tidak boleh dipisahkan . haha 




okeyyy see ade brape je ? haha . pas tu aku jumpe gmbr dlm pasukan. okeyyy aku ambik je ahh tpi aku focuskann je lahh ehh XD



okayy  haha . terpaksa aku edit . XD . tgok ade ke dia ambik gmbr tmpt lain ? smua kwsn pdang kan ? haha . sadisss tak ? lala . okay after tu aku bukak fizoomar.tumblr.com . okay byk gmbr handsome ohh my !!!






handsome ? semestinyaa wehh XP haha . pastu aku xde keje lagi bila edit lagi gmbr . haha XD 



okay thats all ! haha . panjang kan aku punya post. banyak gila gambar . byee lala XD

Sincerely :
Nurkamalia Kamilan 
(follow me @kamaliyakamil and kamaliyakamil.tumblr.com ) 



No comments:

Post a Comment