title

title
deeply miss youu sayang :*

jealous muchh !

Assalamualaikum :) hai semua XD


today 8th December , Fizo Omar ade event kat Aeon Setiawangsa . serious kalau dekat aku nak je pergi wehhh . aku jealous gilaa tgok some of fan dia bergambar, berborak panjang and semua lah kan. Ade yg dpt salam dgn dia lagi . okeyy , it make me jealous so muchh and much and much ! *dear boyfie , jgn marah ye i xhiraukan u , u tak marahkan . haaa about reader tu xkesah kan ? yeahh ILY sbb faham =DD and open minded * 
ni result yg aku dpt die org pegi tadi . hah :(





macam nak nangis okayyy :-( and nak tawu ape aku buat ? aku  bukak gmbr fizo satu2 , telek satu2 .smbil bertweet with @imSyanim sbb aku dgn dia xdpt pergi . haha . masing2 sedih tahap maksima . ahh :( okey then :)



okeyy cukup . *dear boyfie , mlm ni text okayy =D jgn marah * huuhh , abg fizo ni mcm tawu aku tgh sedih . dia byk kali RT aku . haha . mcm tawu2 je . thanks abg handsome . 

Jealouse much :
Nurkamalia Kamilan 
Wish get follow from Superman 





No comments:

Post a Comment