title

title
deeply miss youu sayang :*

tidak sangka =)

Assalamualaikum , hai semua . dah lama tak bersua kat blogger kan ? hehehe ! biaselahh exam kot~ \

 
confirm streesss gila ! dah nama pon peperiksaan akhir tahun ! susah gilo kot~ now ni pon aku kat sekolah. adoii , messing gila kot~ haha. dah habis exam yeahhh ! haha. esok jamuan ! jengjengjeng ! lala 

yeahh . korang mesti pelik ~ tajuk blog ni tidak sangka kan ? haha perlu ke cerita ? okeyy jap !! 


okay last ahad, aku un9 dalam kol 6 gituh ahh kn. dah boring ~ apa lagi un9 lah kan . sekali nmpak *** un9. seriously terkejut gilakk ! then tanya lahh dia tak balik lagi..? thenn die ckap die cuti . okayy aku happy ^^ senyum jela ^^ Alhamdulillah. =DD okay then . 


haha . okay he wish me luck for examination tinggal 4 paper. huh~ melayang diri gua yeahh =DD asal aku malas teringat dia cakap. teringat muka dia yang comeel sangat tuhh :P

comelkann ? haha. pas tu ari isnin aku britawu dia pasal sijil pmr . then ari selase die datang . just yang tak sangkanya. time jawab paper 1 fizik kol 11.55 kol 12.05 aku gi toilet sbb aku agak tention. bila turun je tangga die tengah pandang aku .. wowww! so inspire me . then bile die senyum aku pon senyum lah. hah~ luruh jantung aku ! then bile msok kelas blik , aku jawab dengan senyum jeee =DD haha, walau tak tawu sekali pon. aku buat jugak samapi dapat jwapan . 

 
hahh,, then aku cerita kat kawan aku . then die cakap tu jodoh ~ apakah ? lol =.= tak nak cakap apa2. tapi seriously.. selasa aritu is the happy day ever ! arrhhh =DD 


thanks *** because inspire me for physics paper ! 

thats all , sincere Nurkamalia Kamaleeya 
[Happy mood , ILY <3 div="div">

No comments:

Post a Comment