title

title
deeply miss youu sayang :*

Berbuka w/ le friends :)

heyyo Assalamualaikum semua , hehehe . sihat semua ? Alhamdulillah sekarang  i kita dh dekat nk raya dahhhh hihi :)


semalam 1 Ogos 2013 , *pehhh tarikh penuh sampai tahun* haha aku berbuka bersama member2 rapat aku , at first 7 orang sekali hambiikkk kau sampai 13 orang penuh meja . ikutkan ade lagi yg nak join tpi aku xkasi . haha jahat tak aku ? =D

so semua janji pukul 5.30 depan pizza yang sharp Fauzan je haha . aku bukan tak sharp tapi lmbat sikit ambik lens then tggu Aisyah and Miqi dtg bru turun hihi . *jap blur ke siapa yang join ehh ? jap aku sebut sorang2 :)*
Yang join aku , Zulfadhli , Sabrina , Afiqah , Fatin Adibah , Miqi , Nasha, Aisyah , Taufiq , Kamal , Syaiful , Iman dan Fauzan ....... Cukup tak ? okay kira *krik krik krik * okayy cukup haha =D 

second last lambat Zul , dia ni kate otw otw lambat juga sampainya , yang paling sadis si taufiq tu lambat gila sampai ... haha tak padan kecil lambat pulakk haha . lol :3

okayy tunggu lah 7.19 detik nak berbuka . before tu ade yg ngayap . and aku dan beberapa yang lain jadi patung tunggu seat haha . then before buka si pak imam Zul baca doa selamat then buka lahhh hehe . 

okay then dah buka kedebak kedebuk semua kecoh semacam then solat . hmm . then dah siap semua kiteorang pergi terawih kt tingkat 5 . hahahah . separuh pergi karokae separuh lagi main token . yang main token tu memang khatam lah habis 20 rakaat xmcm karokae kejap dh hbis haha . 

okayy then Fatin balik awal abang dia dah call , Aisyah kononnya nk balik awal terpacak juga sampai 9.30 then yang lain balik pukul 10 dan lebihh kot .. 

okay that is ,, aku dah larat type banyak2 lagi haha aku post gambar je okayy =D










okayy that is . so now aku nak tido . btw someone heading back to Johor . Have save journey okayy =))


Goodnight everyone :)) 

No comments:

Post a Comment