title

title
deeply miss youu sayang :*

At Last =DD

Assalamualaikumm semua   , sehat ? how ramadhan ?

 

okayy ... sebelum aku wish selamat hari raya.. ada benda aku nak cerita sikit~ jengjengjeng!! huhu, minggu lepas aku bru habis UF2 so.. minggu ni bru dapat result tpi xsemua ! =) huhu. guest whatt?  I'm fail for addmathh ! ouhhhmayADDMATH ! this is my first time fail in exam ! arghhh tension okayy.. tpi yg memeranjatkan lagi suasana, dalam kelas ST , hanya 6 orang sahaja lulus ADDMATH ! soo.. terok kan ? sekali bila keputusan terok gituhh, cikgu semua tunjuk taring ! okayy memang takot. huh!



yang agak *** puas hati.... cikgu stalker dak2 ST smpi ke Facebook. okayy. mlas nk cite lebihh.. buat sakit hati ~ lala ! and nak twu result terkini ? okayy !


  • BM = A
  • BI = B
  • MATH= A+
  • PI= B+
  • FIZIK=C
  • KIMIA=B+
  • ADDMATH= G
okayy.. lawa kann? D ngn E je xde. hope jgn lahh ade =(  #crying#

okay stop it kayy. haha. benda yg berlalu usah dikenang !
hahah! okay nk wishh SELAMAT HARI RAYA !!!!


Happy Eid to my top 20 friends : 
  • Nurul Asyiqin Binti Mohd Zaini
  • Wan Hanif Shafuan Bin Wan Suhaimi
  • Muhammad Luqmannulhakim Bin Shamsulannuar
  • Nur Alia Natasha Binti Daud
  • Nur Amira Faqihah
  • Nurun Nasha Binti Mohd Nasir
  • Abdul Syarafi Bin Md Subahir
  • Khairiah
  • Nabila Syahira binti Abd Razak
  • Sabrina
  • Nurfatin Adibah Binti Kassim
  • Nina Natasya Binti Mohd Taib
  • Nur Amalina Syafiqah
  • Raja Nurul Aqilah
  • Nurin Asyikin
  • Amirah Azwa
  • Amirah Aqilah
  • Sharifah Khadijah
  • Nur Safina
  • budak2 ST and Orkestra yang lain
Saya Nurkamalia Binti Kamilan dengan ikhlasnye memohon maaf sekiranya saya ade melakukan salah terhadap korang semua, tersalah bicara, terkasar bahasa dan seangkatan dengannya lahh yang membuatkan korang tersinggung . Saya mintak maaf sangat2 okayy =) 



May the blessingg of Allah keep your heart and home happy and joyous ! Raya datang rumah kay kawan2, rumah saya ------> B129, Jalan Manggis Kampung Pasir Johor Bahru =DD nanti nak datang beritahu eyh :) takot aku ngayap . winkwink!


huhu... ! tu je kot nak cakap.  hehe.. nanti aku ade time aku post pasal raya kayy. and again.. Assalamualaikum ! nanti balik kampung baik2 okayy ! Take Care kawan ! 

Sincere from me :)
[Nurkamalia Kamaleeya]
=DD





No comments:

Post a Comment