title

title
deeply miss youu sayang :*

yesterday, today and tomorrow =))

Assalamualaikum korang semuaaa :)

nak cite lahh about my holiday yg xseberapa nieyhh :)

heee~ hri isnin tu pegi taman herba. best giler . dapat kuar dgn
my bestie kazen. huaaa~ bergosip punn ade. mse nak gerabak ape
entah tu kan, mmg seram klau xdok btol2. smpi mak aku melatah.
haha. byk pengtahuan pegi sane :DD



second day, that is semalam. main boling kat BP mall~ heee
besttt sesangat. dpn jalan2 and semua lah kt situhh dgn sepupu
yg trsyg. but seriously bengang giler dgn sorang niyhh.
yess you is my cousin but igt aku pling xske org buat2 cerita,
and mengada2 . damn aku benci. ckop lah kau dh bgi aku
panas dgn kau. so xpyah buat hal okay. tawu lahh lawa tpi
perangai ouhh damn. xpyah cakap weyhh! kau tu spoil kan
mood aku smalam tawu tak. FO you lahh!



but i'm seious happy dgn bestie kazen, fazira and atiqa
love youu lah muahmuahh <3 !





okay today pagi2 membuta then bangun then breakfast.
papa sibuk sroh cpt sbb nak balik then pegi umh sdare kejap
then balik. balik tros kemas pas tuh gi angsana jap cri bag sekolah
*tgh ade mood nk cri beg *
pas tu ade kt dpn pentas tu kan ade tmpt jual beg. my mom tnye
ade berkenan, bile tgok salesman die tros xjdi sbb rse mcm kenal.
dak form 5. don't know lah btol ke x? bkn ape. terkejut sangat.
aku rse mcm xkenal tpi kenapa dia tgok mcm tu lpas aku
blaaaa~ damn. serba salah sangat ! Ya Allah :( sory kay
kesian diaa. dia igt btol aku jdi tgok beg2 tu.





serba salah dgn diaa tu



ape yang harus saya buat nak hilangkan rasa bersalah?
pegi kt situ beli beg kat situ? sorry . already beli lahh beg..
how can i do?




sedihhhhhhhhhhhhh :(

No comments:

Post a Comment